header

ויטמין - ויטמינים לגוף ולנשמה
 
 

חברות  הטבע מייצרות מוצרי טבע. כלומר, החברה יוצרת מוצרים המתבססים על תמציות ומיצי צמחים רבי עוצמה, אשר יוצרים תערובת עשירה במינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו ואנזימיםjunior שאין שנייה לה, כל זאת כדי להעניק לגופך תוספת תזונה על בסיס יומי.

ויטמינים הם חומרים אורגנים החיוניים לגוף האדם, אך שהגוף אינו יכול לייצר בעצמו. הדבר קצת בעייתי מכיוון שתפקידם של הויטמינים נרחב וחוסר בהם עלול לגרום לבעיות בריאותיות. אחד מתפקידי הויטמינים הוא מניעת מחלות כגון: סרטן ובעיות לב. ישנה אסכולה בקרב המדענים אשר גורסת כי ויטמינים אף יכולים למנוע הזדקנות. לכן הנוסחאות העתיקות של חברות הטבעאשר משלבות בתוכן חומרים מהטבע והצומח אשר עשירים בויטמינים כל-כך יעילות לגופנו. החיבור שעושה החברה בין העולם העתיק לעולם המודרני מאפשרת את יצירתה של סידרת מוצרים ייחודיים, בריאותיים ועתירי ויטמינים.

חברות הטבע יצרו קו מוצרים אשר מכוון למבוגרים,  אך לא שכחה את הקהל הצעיר ובריאותו. מחקרים שונים מראים כי הרוב הגורס של הילדים כיום אינם מגיעים לאכילת חמישית מכמות הפירות והירקות הנדרשת לגופם המתפתח. מוצרים שונים דואגים לכך שילדכם יזכה לכמות הויטמינים היומית הרצויה לו ובכך ישפר את מערכת זרימת הדם, מערכת העיכול, מערכת העצבים ומערכת הנשימה. צריכה נכונה של ויטמינים בגיל צעיר עשויה לעזור לגוף ילדכם להתפתח בצורה הטובה והבריאה ביותר, ובכך להימנע ממחלות בתקופת הילדות ובתקופת הבגרות כאחד.

היינו מצפים שגופנו יידע לייצר תחליפים לויטמינים, בגלל חשיבותם וחוסר היכולת שלו ליצרם, אך לא כך המצב. לגופנו אין אפשרות לייצר "תחליפי ויטמינים" ולכן הוא מסתמך על החלטותינו בלבד וכמות הויטמינים שאנו מעניקים לו. כך לדוגמא, אחד מתפקידי ויטמין D הוא לעזור בבניית העצמות והשיניים. חוסר בויטמין זה יתבטא בעצמות חלשות ושבירות ובשיניים לא בריאות. אין לגוף פיתרון לבעיית החוסר, הוא חייב עזרה! ולכן שלל מוצרי הטבע של חברות הטבע כה חשובים לו.

אם זה לא היה ברור עד כה, אז זה הזמן לציין, ויטמינים אינם חשובים אך ורק בתזונה ובתוספי מזון. גם בכל הקשור למוצרי טיפוח נוכחות הויטמינים הינה חשובה ומכרעת. כשחוזרים לנושא הויטמין D, אחד היתרונות הוא לשלבו בתוך מוצרים הקשורים להיגיינת הפה, בכך שומרים על שיניים בריאות. שימוש בויטמינים אחרים יכול לעזור לשימור עור חלק לאורך זמן רב יותר ולתרומה לפעילות האנטי אייג'ינג של הגוף.
הויטמינים עוזרים גם בהיבט הנפשי, מונעים לחץ ועייפות ומאפשרים לך לתפקד ברמה הגבוהה ביותר לאורך כל היום. קו המוצרים של חברות הטבע מבטיח לך הגנה מלאה מתלאות היומיום ומנזקי הסביבה המודרנית.  

התמונות להמחשה הינן של מוצרי ניו וייס
 
 
 

דף זה משתף פעולה עם: מדרסים, מחשבון משכנתא, פורום משכנתאכלי נגינה, משרדים להשכרה