header
עבודה מהבית והכנסה נוספת
 


ככל שהאינטרנט הולך ומתפתח ככה גדלה האפשרות להכנסה נוספת דרך עבודה מהבית. אחת הדרכים השכיחות ביותר הינה פעילות בשיווק רשתי, כלומר שיווק אשר בנוי בצורה של פירמידה. שיווקwork_at_home רשתי מתבסס על איש מכירות המתוגמל כספית על רווחיי מכירות שהוא עושה, אך החלק המרכזי הוא הרווחים שינפיקו עבורו אנשי מכירות אחרים אותם הוא צריך לגייס. ככל שאיש המכירות מגייס יותר אנשים, שמגייסים יותר אנשים תחתיהם, כך הפירמידה מתרחבת והרווחים של העומד בקצה גדלים.

שיווק רשתי מאפשר לכל מי שאינו מוכן לעזוב את המחשב הנייח והאישי לעבוד מהבית בצורה נוחה. למעשה, אין כאן חוזה עבודה בין עובד למעביד בין איש המכירות לחברה, אלא איש המכירות מקבל מעמד של עובד הפועל באופן עצמאי בצורה של זכיין. לרוב, נדרשים אנשי המכירות לקנות את המוצרים של החברה, ככה הם בעצם הופכים למשווקים. עצם הקנייה וההשקעה הכספית מעודד את אותם אנשי מכירות למכור את מוצריהם במהירות על מנת לכסות את אותה השקעה. כאשר איש מכירות טוב מגלה מישהו בעל פוטנציאל מכירה הוא מגייס אותו ובכך מתחיל ליצור את הפירמידה הפירמידה עליה נכתב בהתחלה. בהרבה מהמקרים, אנשי המכירות ימכרו את המוצר שלהם בשיטת "חבר מביא חבר".  על מנת לשכנע את אנשי המכירות הפוטנציאליים להצטרף, משכנעים אותם שהם יוכלו ליהנות מהכנסה נוספת, פסיבית, שלא תצריך מהם עבודה רבה לעומת הרווחים הקלים באופן יחסי שהם צפויים לקבל.

MLM הינה שיווק רשתי אשר התפתחה מאוד מאז פרץ האינטרנט לעולמנו. אחד השכלולים הוא העובדה שניתן לעשות את כל הפעילות השיווקית בשעות הפנאי ואפילו לעבוד מהבית ללא צורך להגיע למשרד. הדבר מאפשר נקודת כניסה קלה יותר ולכן רחבה יותר לקהל נרחב יותר כמו: נשים בהריון או אחרי לידה, סטודנטים ומבוגרים. הדבר מאפשר להם להתפרנס מעבודה רווחית שאינה מצריכה התחייבות למסגרת שעות של משרה מלאה. שיווק רשתי פועל כיום ב- 100 מדינות ברחבי העולם, כולל ישראל. הבעיה העיקרית בשיווק רשתי מתחילה כאשר אנשי המכירות נתקלים בקשיים במכירת הסחורה אשר ברשותם. הדבר נוצר בדרך כלל כאשר השוק רווי ויש עודף היצע על הביקוש. חשוב לומר, שבניגוד לסטיגמה, שיווק רשתי הינו חוקי והוא מוכר כשיטת שיווק ידועה. האסכולה התומכת בשיווק רשתי, טוענת שמאחר והמוצרים מגיעים לצרכן ללא תיווך כגון: סוחרים, חנויות ועוד, מי שמרוויח בסופו של דבר הוא הצרכן. זאת מכיוון שנכנסות ממנו כל העמלות לגופים השונים. שיווק רשתי מציג מספר קונפליקטים בעייתיים. מצד אחד הוא מאפשר להרבה אנשים להרוויח כסף מעבודה מהבית או בזמנם החופשי בעבודת שטח, אולם מהצד השני מדובר על שוק לא פשוט בכלל שבמקרים מסוימים מגיע להצפה. אם אתם רואים בעצמכם אנשי מכירה מבריקים שמסוגלים למכור חול לבדואי במדבר, ישנה אפשרות סבירה ומבוססת ביותר ששיווק רשתי יכול להיות הכיוון אליו אתם צריכים לפנות. בסופו של דבר עדיין מדובר על עבודת מכירה. לכן, אם ניחנתם בכישורי מכירה משובחים יש סיכוי טוב שתוכלו להרוויח בצורה יפה מאוד הן מהכנסה אקטיבית בצורת מכירה ישירה ובנוסף בצורת הכנסה פסיבית שתגיע מהסוכנים שתגייסו לחברה. חשוב לדעת גם את המאפיינים של אנשי מכירות טובים בכדי לגייס אנשים שיפיקו עבורכם רווח מקסימאלי.

אחד הדברים הטובים ביותר שנולדו מפרוץ עידן האינטרנט והאפשרויות הטכנולוגיות המתפתחות שעומדות לפנינו הוא שבאמצעות עבודה מהבית, שכירים ומובטלים יכולים להגדיל או ליצור את ההכנסה שלהם באמצעות פתיחת עסק מהבית. העבודה מהבית יכולה להיעשות בשבתות, חגים, לפני או אחרי העבודה (למי שיש אחת), ביום החופשי שלכם או בכל זמן פנוי אחר העומד לרשותכם. הדבר החשוב ביותר, הוא שאתם בעצם הבוסים של עצמכם, מכאן שאתם תלויים בעצמכם וככל שתעבדו מס' רב יותר של שעות מהבית, יעלה הסיכוי שתגדילו את הצ'ק שתעניקו לעצמכם בסוף החודש.

התמונות להמחשה הינן של חברת ניו ווייס
 
 
 

דף זה משתף פעולה עם:  מחפש עבודה , תיק שטח , תוכנה לניהול עסק