header
מוצרי טבע
 


מוצרי הטבע אותם מייצרות חברות הטבע מבוססים על תיאוריות עתיקות יומין בשילוב הטכנולוגיה המתקדמת. הדבר מחבר בין העולם הישן, הטהור והבריא, לבין היעילות והתחכום של העולם המודרני.products בכך מבטיחות חברות אלה לתת ללקוחותיהן מוצרי טבע בריאים ונקיים. בעבר מוצרי טבע היה שם נרדף למוצרים אשר איכותם נמוכה. היום, בעידן הניו-אייג' המתפתח, הדבר שונה לחלוטין. מוצרי הטבע של חברות הטבע אינם מתפשרים על איכות. שילוב טכנולוגיות חדשות עם מוצרים אשר התפתחו מימי העולם העתיק יוצרים תערובת חדשה ומשופרת שאינה מתקבלת במוצרים המבוססים על חומרים כימיים.

חברות הטבע מייצרות את מוצרי הטבע שלהן על בסיס מתכונים רפואיים עתיקים של עמי העולם. חברות הטבע מפתחות מתכונים חדשים ומשופרים ובכך מתקבלות נוסחאות חדשות ויעילות לשיפור הבריאות. הנוסחאות מותאמות לעולם המודרני הכולל, כבר ללא שליטתנו, אקולוגיה מזוהמת. אנו נותנים פתרון לבעיית מוצרי התזונה האחרים, אשר בהם ניכר חוסר של אלמנטים תזונתיים. מוצרי הטבע של חברות אלה פותרים מגוון רחב של בעיות החל מבעיות דלקתיות, דרך תוספות אנרגיה לגוף העייף מנזקי העולם המודרני, מתן פתרון לבעיות כולסטרול ומשקל ואפילו פתרון לבעיות בתחום המיני. כמו כן, ישנם מוצרים המעניקים ויטמינים לכל המשפחה ולכל הגילאים. כמעט כל מוצרי הטבע של חברות הטבע מתבססים על שיטת השלבים, כך ללא פתרונות קסם, אנו מקבלים מוצר איכותי ואמיתי. ידוע כי כל לקוח שונה מלקוח אחר, לכן לכל לקוח יש את האפשרות להתאים את המוצר למצב הגופני, הפיזי והנפשי בו הוא נמצא ובכך לבחור את המוצר שיענה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלו. שיטת השלבים מבטיחה כי כל לקוח יוכל למצוא את מקומו ולהתחיל את התהליך בנקודה הנכונה ביותר.

childבנוסף למוצרי הבריאות המוצעים, חברות הטבע מספקות מוצרים טבעיים אשר מלווים אותנו במהלך כל שעות היום, בין עם מדובר במוצרי טיפוח אישיים הכוללים מוצרי טיפוח לשיער, סומק, איפור לעיניים, מוצרי שפתיים, גוון פנים וטיפוח העור ובין אם מדובר במוצרים לניקוי הבית ומוצרים ארומתרפיים לשיפור הזיכרון.

בכל מוצרי הטבע של חברות הטבע חשוב לשים לב גם למינונים, להשתמש בהתאם לצרכים שלכם ולהיות ערים לשינויים אשר נעשים בגופכם כתוצאה מהשימוש במוצרים הללו. כך תבטיחו לעצמכם טיפול נכון, טוב ויעיל המאפשר לכם להיות בריאים בשיטות החדשות המבוססות על ידע רב מאלפי שנות מסורת של התרבויות השונות.
התמונות להמחשה הינן של מוצרי ניו ווייס